Video Warga Emas Jumpa Telur Pelik Bila Dipecah Isinya Mengejutkan Sekali.


Pelik tapi benar.Seorang nenek tua menjumpai sebiji telur berwarna hijau gelap semasa dia berada diluar rumah.Nenek ini berasa sangat pelik sebaik sahaja melihat telur ini.Namun,apabila dia cuba memecahkan telur ini menggunakan tangan ianya tidak pecah kerana kulitnya terlampau keras untuk dipecahkan seperti telur ayam biasa.

Maklumat sedikit tentang telur tersebut :- Telur adalah bekas organik yang mengandungi zigot di mana embrio haiwan berkembang supaya ia dapat hidup dengan sendirinya. Kebanyakan arthropod, vertebrata, dan moluska bertelur, walaupun sesetengahnya daripadanya, seperti kala jengking dan kebanyakan mamalia, tidak.

Telur reptilia seperti telur burung diselaputi air, dan dikelilingi oleh cengkerang perlindungan, baik fleksibel atau tidak fleksibel. Telur yang diletakkan di atas tanah atau di dalam sarang biasanya disimpan dalam julat suhu hangat bagi mengalakkan embrio berkembang. Apabila embrio dipelihara dengan cukup untuk menetas, ia keluar dari kulit telur.Sesetengah embryo mempunyai gigi sementara untuk mereka gunakan bagi meretakkan atau memecah cengkerang telur.

Didalam video berdurasi 1.48 saat ini memaparkan seorang nenek memegang telur berwarna hijau gelap dan salah seorang daripadanya cuba memecahkan telur berkenaan menggunakan kapak kecil ternyata isi telur tersebut sama seperti telur ayam biasa.

Ini adalah kekuasaan yang dibuktikan Allah kepada hambanya.Sebenarnya terdapat pelbagai pekara pelik yang belum mampu di rungkaikan oleh manusia bahkan tidak terfikir dek akal manusia pun.Mari kita saksikan video tersebut.Editor-Sofia