Video Wanita Ini Mahu Pemuzik Bertanggungjawab Terhadap Anak Dalam Kandungannya.


KUALA LUMPU- Seorang wanita mendakwa seorang pemuzik dari sebuah kumpulan rock bagi menunaikan janji untuk bertanggungjawab terhadap kandungannya. Ia nya hasil daripada hubungannya bersama pemuzik tersebut dan lelaki ini tidak mahu bertanggungjawab dan telah melarikan diri.

Pengakuan tersebut telah dibuat kepada BH Online,wanita yang dikenali sebagai Sofia ini dikatakan kesal dan buntun terhadap pemuzik yang digelar sebagai Mr X ini seteleh dia memutuskan hubungan pada 18 April lalu dan tidak mahu bertanggungjawab ke atas bayi di dalam kandungan wanita ini.

"Tujuan saya bukan mahu memburukkan nama nya,dua sendiri yang berjanji mahu bertanggungjawab terhadap kandungan dan di juga yang menghalang saya untuk menggugurkan kandungan dan berjanji mahu menikahi saya.Tetapi setelah usia kandungan masuk lima bulan,dia berubah",katanya.

Wanita ini juga mendakwa hubungan mereka mula goyang apabila lelaki itu bertindak merosakkan telefon bimbit miliknya dan menyekat segala panggilan yang masuk.

"Saya jadi bingung,dia melarikan dari dan apabila di telefon,dia tidak mahu angkat.Keluarga dan rakannya juga tidak dapat membantu saya,"ujarnya lagi.

Kata Sofia,dia sudah lama mengenali pemuzik ini dan mula berjalinakan hubungan cinta kira-kira setahun yang lalu.

Tambah Sofia lagi,bukan paras rupa yang menjadi keutamaan ataupun harta.Dia tidak sama seperti lelaki lain,sikap lembutnya membuatkan saya terpedaya dengannya.

Tiada apa yang sama mahu melainkan dia bertanggungjawab ke atas saya dan bayi.Itu sahaja yang saya pinta.Saya mahu bernikahnya agar anak yang bakal dilahirkan mempunyai ayah bukan sebaliknya.

"Bayi dalam kandung ini tidak berdosa,saya tidak mahu anak yang bakal lahir ini akan berasa malu apabila dia besar nanti.Mr X tak patut buat saya macam ni.Saya sedikit pun tidak pernah berkira dengannya,terutama sekali dalam bentuk wang,".dakwnya sayu.

Apa yang lebih kesal lagi,apabila Sofia dihina dan dimaki,pemuzik ini tidak sedikit pun cuba mempertahankan dirinya malah hanya mampu berdiam diri sahaja.Sumber-Berita Harian Online.Editor-Sofia