Video Suami Pukul Isteri Demi Mempertahankan Kekasih.


CHINA- Kerap kali kita mendengar suami atau isteri curang dan kebiasanya akan terbongkar dikemudian hari sama ada lambat atau cepat sahaja.Kejadian sebegini bukan sahaja berlaku di dalam negara bahkan diluar negara juga sering kali berlaku.

Cerita mengenai kejadian sebegini seolah-olah tidak pernah berhenti berlaku dan hari demi hari semakin meningkat jumlahnya.

Di dalam ramakan video berdurasu 1.28 saat ini menunjukkan seorang wanita menyerang seorang lagi wanita yang dipercayai kekasih gelap suaminya yang berada didalam kereta.Hati isteri mana yang sanggup melihat suaminya mempunyai wanita lain sedangkan dahulu susah senang bersama-sama.

Lebih kejam lagi,apabila suaminya datang dari arah belakang,si suami tadi terus menarik rambut isternya demi mempertahankan kekasihnya.

Video keganasan yang dilakukan oleh lelaki itu dikatan sedang tular di media sosial dan dipercyai telah mendapat beribu-ribu pengkongsian dia media sosial.

Menurut Daily Mail, peristiwa berlaku di China.

Dalam video tersebut, isteri itu cuba memukul kekasih suaminya yang duduk di dalam kereta hitam.

Dia terus berusaha menyerang wanita tersebut, dari luar kereta.

Isteri kemudian cuba menarik rambut perempuan simpanan suaminya untuk mengeluarkannya dari kereta. Pada masa itulah si suami keluar dan menarik rambut si isteri. Dia kemudian menolak isterinya dan menyebabkan si isteri jatuh ke lantai.

Tidak cukup dengan itu, suaminya kemudian menyepak isterinya untuk berhenti menyerang kekasihnya yang berada didalam kereta.

Wanita itu cuba kembali ke kereta untuk mendapatkan sela perempuan simpanan suaminya namun kereta yang di pandu oleh suaminya memecut laju meninggalkannya ditepi jalan.

Beberapa televisyen Cina yang menyiarkan video itu berkata kejadian itu berlaku baru-baru ini. Tetapi lokasi bandar tidak disebutkan.Editor-Sofia