Gambar Simbol Seks Tasha Shilla, "Bukan Semua Orang Sukakan Saya".


Seperti yang anda sedia maklum mengenai penampilan seksi pelakon jelita Tasha Shilla yang tidak pernah perduli dengan kritikan dan tomahan dari netizen ini yang membuatkan dirinya terus di labelkan sebagai simbol seks.

Pelakon jelita ini juga menyatakan bahawa dia tidak mahu mengikut kehendak orang lain dan tidak kesah dengan apa yang diperkatakan terhadap dirinya.

"Saya masih lagi berpakaian seksi dan tetap menjadi diri saya sendiri.Kalau saya nak pakai skir sekali pun saya akan pakai.

"Biasalah mulut orang kita mana boleh tutup dari bercakap buruk tentang diri saya.Sebab tu saya perlu terim apa jua yang diperkatakan oleh netizen.

"Lagi-lagi bukan semua orang sukakan saya.Apa yang saya boleh lakukan adalah perdulikan apa jua yang diperkatakan oleh netizen.Lebih baik sekarang saya fokus pada bidang seni.

Selain itu,menurut pelakon wanita ini,dia tidak akan melayan perkara yang remeh-temeh seperti ini kerana ada lagi perkara yang lebih penting daripada ini yang perlu di fikirkan olehnya berbanding dengan hal ini.

Tasha juga menyatakan bahawa dia akan memakai pakaian yang bersesuai dengan majlis ,tempat dan mood beliau.Bukan sentiasa akan berpakaian seksi kerana sebagai selebriti pastinya Tasha tidak lepas dari perhatian masyarakat,namun itu bukan bermakna mereka mampu untuk mengubah imej seseorang artis.Editor-Sofia