Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Isnin, 9 April 2018

Video-Model Cantik Di Kecam Netizen,Gara-gara Biarkan Anak Sedara Sentuh Payudaranya.


Ada sahaja tingkah laku anak-anak kecil yang akan membuatakan sesiapa sahaja yang melihatnya turut ketawa.

Seperi tingkah laku anak kecil ini yang membuatkan semua orang yang berada disekelilingnya turut ketawa dan pada masa yang sama juga mereka mengeleng-geleng kepala dengan keletahnya.

Menerusi satu video viral yang dimuat naik oleh seorang model yang berasal dari Kanda, Tillie Medland, sedang mendukung anak saudaranya yang bernama Jetson pada masa itu secara tiba-tiba memasukkan tangannya ke dalam baju Tillie Medland dengan muka tidak bersalah.

Video tersebut telah di tonton sebanyak 60,000 kali  di Instagram Tillie dibombardir dengan pelbagai komen yang diterimanya.

Namun, segelintir  daripada netizen menganggap video ini tidak sesuai untuk dimuat naik ke dalam media sosial.Ada juga netizen yang menyatakan bahawa kedua-dua orang tua Jetson boleh dipenjarakan kerana membiarkan anak mereka bertindak sedemikian.

Kebanyakkan netizen merasa pelik, mengapa ibu bapa dan Tillie merasakan bahawa perbuatan yang dilakukan oleh Jetson adalah perkara yang lucu dan biasa, tetapi pada masa yang  akan datang ianya  mungkin mendatangkan kesan yang buruk kepada anak kecil itu.

Selain itu, Tillie juga telah dikecam kerana dianggap sebagai seorang pedophile.

Salah seorang netizen menyatakan "Lihatlah mimik muka Tille seperti sedang menikmati urutan yang diberi oleh Jetson kepadanya".

Didalam video ini juga kelihatan,model cantik ini membiarkan sahaja apa yang dilakukan oleh anak saudaranya.Bagi sesetengah netizen ianya amat memalukan. Disebabkan tidak tahan dengan segala komen panas yang telah dilontarkan kepadanya, model cantik ini akhirnya bersuara dengan menulis " Saya fikir anda yang melontarkan komen negatif ni sudah hilang akal.Come on ! Jetson adalah bayi yang berusia 2 tahun. Dia tidak tahu apa pun yang dilakukannya itu".

Ada juga netizen yang sependapat dengannya "Aku yakin ini hanyalah video anak kecil yang tidak mengerti apa yang dilakukan olehnya,dan ianya hanyalah sekadar gurauan.Bukan Jetson sahaja yang pernah melakukan nya malah ramai lagi anak kecil turut melakukan perkara sebegini",tulis salah seorang pengguna instagram.

Selain itu ada jua netizen yang menyatakan " Aku rasa tiada salah pun dalam video ni, Hanya mereka yang berfikiran terlampau negatif sahaja yang menganggap ianya salah.Dah nama pun  anak kecil sememangnya tidak mengerti apa yang dilakukan nya.Namun,ibu bapa Jetson perlu mengajarnya supaya perbuatan ini tidak menjadi kebiasaan bagi anak kecil ini.Editor: Nora

Tiada ulasan:

Catat Ulasan