Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Sabtu, 7 April 2018

Video-Kenapa Sajat Tak Bagi Kat Tangan, Kenapa Baling Duit Sampai Diorang Berebut.


Siapa sahaja tidak mengenali usahawan terkenal ini.Sebut sahaja nama Nur Sajat pasti anda semua terbayangkan wajahnya.

Sememangnya usahawan yang kini telah bergelar seorang penyanyi ini seringkali dihujani dengan gosip-gosip panas yang melanada dirinya.

Sebelum ini Nur Sajat telah di hentam hebat oleh netizen gara-gara lagu terbarunya yang bertajuk "Makhluk Penggoda" kerana suaranya dikatakan tidak sedap serta sumbang.

Kita sendiri telah pun sedia maklum bahawa Nur Sajat adalah seorang jutawan muda yang berjaya menceburi bidang keusahawanan.Kekayaan yang dimilikinya selalu sahaja di canang didalam media sosial.

Jadi tidak heran lah mengapa beliau seringkali mendapat perhatian daripada netizen.

Terbaru, pengasas produk Let's Cantik ini telah dikecam hebat oleh netizen. Beliau dikatakan telah menghadiri Moodrepublik yang diadakan di Borneo Convention Centre Kuching.

Menerusi satu video berdurasi 24 saat yang dimuat naik oleh Nur Sajat di laman Instagramnya,dia telah dikecam teruk oleh netizen kerana dikatakan telah memberikan wang kepada tetamu yang hadir dengan cara membalingnya.

Pengunjung yang hadir dihujani dengan wang tersebut berpusu-pusu mengutip duit yang berjatuhan diatas lantai.

Tindakkan Sajat itu mendapat juataan komen di laman Instgramnya baik dari komen positif sehingga lah ke negatif.Selain itu, video ini juga dikatakan telah menjadi viral di laman media sosial.

Didalam video tersebut kelihatan Nur Sajat disamping teman lelakinya sedang memerhatian pengunjungyang hadir sedang mengutip duit yang dibaling daripada atas.Sememangnya niat Nur Sajat ini adalah satu niat yang murin kerana menyedekahkan sebahagian harta nya kepada orang ramai,namun cara yang dilakukan amat bertentangan dengan apa yang diajar.

Video viral tersebut mendapat kecaman hebat di laman Instagram miliknya,antaranya adalah "Kalau nak bagi tu.bagi lah dengan cara elok..perlu ke macam tu sekali.Nampak sangat yang kau ni riak."tulis salah seorang daripada netizen. Editor: Nora










Tiada ulasan:

Catat Ulasan