Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Ahad, 8 April 2018

Video Instafamous Mempersendakan Agama Jadi Kecam Netizen.




Sebelum ini Instafamos ini pernah di kecam hebat oleh netizen kerana aksinya yang amat menjengkelkan dan bagi sesetengah netizen mereka sememangnya agak 'menyampah' melihat atau terlihat video viral nya di media sosial.

Instafamos ini pernah mendakwa bahawa dia bersikap sedemikian kerana itu adalah dirinya sendiri dan tidak ingin menjadi seorang yang 'plastik'.

Meskipun, telah beberapa kali mendapat caican dan makian daripada netizen, instafamos ini tidak pernah serik melakukan aksi-aksi yang dianggap memalukan diri sendiri.

Terbaru video viral instafamos ini mendapat kecaman hebat dimedia sosial gara-gara melakukan pergerakkan yang sama seperti sedang menunaikan solat dan tindakkannya itu telah dianggap sama seperti mempersendakan agama Islam.

Video tersebut telah dimuatnaik oleh Ervanrizuan di Instagram miliknya.Didalam video tersebut kelihatan mereka sedang bermain ice skating di sebuah pusat membeli belah bersama instafamos yang lain.

Dan kelihatan instafamos ini sedang merangkak dan kemudiannya melakukan pergerakan sama seperti sedang bersujud di atas lantai ice skating tersebut.

Akibat daripada peristiwa ini instafamos tersebut telah mendapat pelbagi caci dan makian daripada netizen selain menyeru agar Jabatan Agama Islam mengambil tindakan kepadanya keran dianggap telah mempersendakan agama.

Semoga ianya menjadi pengajaran untuk kita semua. Bukan semua benda boleh dianggap sebagai satu gurauan. Editor : Rizal Hakimi






Tiada ulasan:

Catat Ulasan