Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Jumaat, 13 April 2018

Video- Adegan Sharifah Sakinah Berpelukan Dengan Aiman Hakim Dikecam Teruk Netizen


Sharifah Nurul Sakinah binti Syed Abu Bakar Al-Khaired dilahir pada 28 Mei 1989 atau lebih mesra dipanggil sebagai Sharifah Sakinah adalah seorang pelawak, pelakon dan pengacara terkenal Malaysia.

Namanya mula dikenali menerusi sitkom "Hotel Mania" dan kemudian menempa nama apabila muncul dalam beberapa siri komedi pada tahun 2013-2014 iaitu "Bimbi & Bonnie", "Havoc Warna" dan "Yem Rempit". Beliau juga pernah memenangi gelaran Artis Lawak Wanita Popular di Anugerah Lawak Warna ke-2 pada tahun 2014.

Kita sendiri telah pun sedia maklum bahawa Sharifah Sakinah adalah seorang artis yang 'gila-gila' dan 'slumber' dalam jua yang dilakukan.

Sebelum ini namanya pernah menimbulkan beberapa gosip panas di dalam industri tanah air dan kini sekali lagi nama Sharifah Sakinah telah mencetuskan kontoversi panas apabila satu adegen didalam cerita' Bini Aku Dari Neraka' yang dilakonkan bersama Aiman Hakim Ridza telah mendatangkan kemarah kepada netizen kerana dianggap memperlekehkan agama.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik sendiri oleh Sharifah Sakinah di akuan Instagaram miliknya beliau dikatakan tidak mahu menerima segala teguran yang diberikan oleh netizen.

Didalam video tersebut jelas sekali badannya dan badan Aiman bersentuhan diantara satu sama lain.Video yang dimuat naiknya itu telah mendapat 772,824 tontonan.

Namun,ada juga netizen yang menyokong apa yang dilakukan oleh mereka dengan menyatakan bahawa ini hanyalah lakonan semata-mata.

Salah seorang daripada netizen menyatakan "Yang dok kata org menegur tu membawang aku pon xpaham. Orang nak perbetulkan ajaran Islam pon hgpa nak kata membawang ka. Itulah. Hgpa mengaku hgpa Islam tapi bila maksiat dpn mata semua pakat kata dosa masing2 nanti kena kecam bajet alim. Awat hgpa kesah sgt semua tu. Nanti kat akhirat kalau Allah tanya ha hangpa jawabla cmtu "ya allah aku bkn xnk tegur depa nnt kata aku ni membawang pulak" berani sgt la kan lwn hukum Allah? Malu la sikit wei.

Semoga Sharifah Sakinah mendapat hidayah daripadaNya.Editor-Nora









Tiada ulasan:

Catat Ulasan