Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Isnin, 9 April 2018

Pencabar Terdekat Neelofa Adalah Fazura




Baru-baru ini pengacara dan usahawan terkenal ,Noor Neelofa Mohd Noor, telah memenangi satu anugerah kategori Top Top Meletop (Wanita) di Anugerah MeleTop Era 2018 (AME2018) seterusnya kemenangan itu telah menjadikan satu isu besar buat sesetengah netizen.

Menurut Neelofa, dia tidak mengendahkan apa yang diperkatakan oleh netizen kepada dirinya.Bagi Neelofa sendiri kemenangan tersebut adalah rezeki bagi dirinya.

"Ianya adalah rezeki daripada Allah jadi netizen tidak boleh pertikaikan.Meskipun dikumpul berapa banyak orang untuk mengundi,jika Allah takdirkan tidak menang pada malam itu,maka tak adalah kemenangan pada malam itu,

"Namu,sejujurnya saya tidak memerlukan semua itu,kerana saya mempunyai orang kuat yang sentiasa menyokong saya,walaupun pada saat itu orang ramai melontarkan kecaman hebat".

Apabila ditanya siapakah pencabar terdekat didalam anugerah tersebut ,Neelofa mengakui bahawa ,Fazura adalah sebahagian pencabar yang terdekat buat dirinya.

"Sudah tentu persaing yang terdekat adalah nama-nama besar didalam industri seni ini seperti Fazura dan Farah Nabilah.".

Neelofa juga turut memenangi anugerah Fesyen MeleTOP dan Pelakon Televisyen MeleTOP.Editor: Rizal Hakimi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan