Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Sabtu, 1 Julai 2017

Tersentuh Buah Dada Nelydia Senrose, Daler Yusuf Dikecam Teruk

Daler Yusuf bersama Nelydia Senrose
Sebuah video telah menjadi tular di media sosial yang memaparkan situasi ketika aktor Daler Yusuf secara tidak sengaja telah terpegang buah dada Nelydia Senrose.

Video terbabit telah menjadi tular serta mendapat kecaman hebat daripada rata-rata netizen yang mengecam tindakan pelakon lelaki terbabit walaupun ianya berlaku secara tidak sengaja.

Insiden terbabit dikatakan berlaku ketika mereka berada di atas motor yang di pandu oleh Nelydia manakala Daler hanya menjadi pembonceng .

Ketika kejadian tersebut Daler dikatakan sedang mendepakan tangan sebelum Nelydia telah menekan brek secara tiba-tiba kerana terdapat bonggol dihadapan menyebabkan dia secara tidak sengaja memeluk Nelydia dan tersentuh buah dadanya.

Video tersebut merupakan rakaman yang di buat di belakang tabir dantelah di muat naik sendiri oleh Daler di akaun Instagram miliknya sebelum mendapat kecaman dari nitezen.

Daler telah memuat naik video tersebut dengan memberitahu peminat semua bahawa ia merupakan salah satu babak belakang layar.

Mereka telah di gandingkan dalam sebuah drama bertajuk Mr Suami Mat Salih Celup yang di siarkan di saluran televisen TV3.

Berikut adalah kapsyennya :
Istri rempit bawak Suami jalan2 di kampung.
Ian: ada lisensi x? 🤔, Amani: ada semua lisensi (berlagak) but then .. .
Do not forget our date sore nanti jam 6:58 pm, TV3 and let s make it trending again 💪🏼 #EncikSuamiMatSalihCelup #behindthescenes

Niat Daler hanyalah untuk mengajak peminat-peminat mereka untuk menyaksikan lakonan mereka dalam drama berkenaan, namun begitu dia tidak menyangka bahawa video tersebut telah mendapat perhatian netizen yang rata-rata mengecam aksi tersebut.

Antara komen-komen yang di berikan oleh nitezen mengatakan:

@Hanis Latif – uissshhh dia pegang tetek tu hahahahhaah …….. aku ulang nak tengok tang mana dia pegang
@Siti Nasuha Zuki- Untung la dia dapat pegang nasi lemak 50 sen tanpa biaya atau apa-apa biaya GST
@Azlan Syah – Alaaa tak laju mana pun sengaja je tu dia buat-buat terpegang nasi lemak 50sen
@Afiq Que – da h terpegang tu masih bisa senyum suka..mana sensitivitas ?? aku tengah kecam ni..mana yang nak backup cepat ..
@Haniff Ibrahim- Untung jadi artis .. bisa pegang .. Dapat dosa … Untung jugak kita .. Dapat tengok .. Dapat dosa … Hahaa .. Untung bagi sama rata .. Kira okey lah. Haha
@Rose Cherosna Mohd Saaid- Ish no … artis berlakon nak bagi nampak real. Tapi kalau hukum tetap hukum, bukan muhrim bersentuhan tetap berdosa .-astrogempak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan