Isteri Dipukul Serta Dituduh Curang Hanya Kerana Baju Berbau Wangi.

Seorang lelaki yang menuduh isterinya berlaku curang di belakangnya tergamak memukul isterinya
Suami pukul isteri 
Sabah - Seorang lelaki yang menuduh isterinya berlaku curang di belakangnya tergamak memukul isterinya itu sehingga mengalami kecederaan di kepala.

Ahli keluarga isterinya itu yang tidak berpuas hati selepas adiknya itu diperlakukan begitu telah memuat naik beberapa keping gambar bersama dengan kenyataan mengenai kejadian yang menimpa adiknya itu.

Mengikut kenyataannya itu dia ada mengatakan bahawa inilah akibatnya kalau tersalah pilih pasangan hidup yang menggambarkan nasib malang yang menimpa adiknya itu.

Mengikut dari ahli keluarga mangsa keganasan rumah tangga ini, kejadian tersebut baru sahaja berlaku pada semalam dan punca kejadian tersebut amatlah tidak releven hingga adiknya itu diperlakukan seperti itu.

Kejadian tersebut dikatakan berpunca daripada salah sangka suami adiknya itu yang menuduh adiknya itu berlaku curang di belakangnya hanya selepas terhidu bau wangi pada baju kotor yang di pakai oleh adiknya itu.

Pada mulanya suami adiknya itu telah terbau wangian pada baju kotornya sehingga bertanyakan kepada adik kenapa baju kotor terbabit begitu wangi tetapi adik cuba menerangkan kepada suaminya itu bahawa wangian tersebut bukan minyak wangi tetapi kerana pewangi pakaian yang di gunakan oleh adiknya ketika membasuh baju.

Tetapi suaminya itu tetap menuduh adik aku berlaku curang bersama lelaki lain serta telah memukul adik aku sehingga mengalami kecederaan di kepala walaupun suaminya itu tiada sebarang bukti yang menunjukkan bahawa adik aku curang dengannya.

"Kalau ya pun adik aku curang dengan engkau tak payahlah nak pukul adik aku sampai macam itu sekali dan aku harap kau dapat balasan yang setimpalnya atas perbuatan kau," kata salah seorang adik beradik wanita terbabit.

Dia juga turut mengingatkan suami adiknya itu bahawa setiap perbuatan kita itu ada hukum karma di dunia ini dan ianya akan berputar kepada kita balik suatu hari nanti malah dia juga menggambarkan bahawa suami adiknya itu bernasib baik sebab berada jauh dari mereka.

Kalau tidak pasti dia sendiri pun tak tahu apa akan terjadi terhadap suami adiknya itu sebab keluarga dia pasti akan mencari dia yang tergamak memukul isterinya itu sendiri yang merangkap adiknya itu.

Perbuatan lelaki terbabit yang memukul isteri di katakan dayus dan dia amat berharap kejadian yang menimpa adiknya itu boleh di jadikan pengajaran buat wanita di luar sana yang belum berkahwin supaya lebih berhati-hati dalam memilih suami.-Wartawan Jalanan