Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Jumaat, 30 Jun 2017

Ibu Tunggal Hilang Tidak Dapat Dikesan, Keluarga Rayu Bantuan Orang Ramai.

Hari lebaran yang kunjung tiba ini tidak meriah andai kata ahli keluarga tidak lengkap
Sabturiah bersama anak-anaknya yang dilaporkan hilang
Hari lebaran yang kunjung tiba ini tidak meriah andai kata ahli keluarga tidak lengkap apatah lagi ada anggota keluarga yang hilang tanpa khabar berita menambahkan lagi pilu di hati orang tua yang menantikan saat-saat berkumpul bersama anak serta cucu di hari Raya.

Mengikut luahan dari seorang pengguna media sosial Facebook iaitu Rozita Rosdi, mereka sekeluarga telah berusaha untuk mencari kakaknya itu yang telah hilang sejak dari bulan Mei lagi.

Mereka sekeluarga telah terputus hubungan dengan kakaknya yang dikenali sebagai Sabturiah Binti Rosdi berusia 29 tahun yang juga merupakan seorang ibu tunggal kepada dua orang anak telah menghilangkan diri bersama anak-anaknya itu semenjak bulan lalu lagi.

Kami sekeluarga tidak tahu apa yang menimpanya serta kalau nak di ikutkan kami sekeluarga tidak mempunyai masalah atau salah faham yang boleh menyebabkannya menghilangkan diri.

Mereka sekeluarga memohon jasa baik pengguna-pengguna facebook agar menghubungi mereka sekeluarga jika ada terserempak atau ternampak kakaknya itu yang lebih dikenali dengan nama samaran Tam @ Cap bersama-sama anak-anaknya itu.

Kami sekeluarga amat risau dengan keadaan mereka anak-beranak yang tiada khabar berita langsung, anak sedara saya itu yang pertama bernama Nur Qalesya berusia 8 tahun serta adiknya Nur Qatirka berusia 5 tahun masih kecil lagi dan tidak mengerti apa-apa.

Kami telah membuat laporan polis berhubung kehilangan kakak kami namun sampai ke hari ini masih belum ada sebarang perkembangan dan masih belum dijumpai lagi.

Mengikut kata Rozita, ibunya yang menetap di No 423 Jalan 10 Taman Pengkalan Indah 78000 Alor Gajah Melaka amat berharap kakaknya itu akan pulang beraya bersama namun hampa kerana jejak kakaknya itu masih belum dapat di kesan.

Bagi sesiapa yang ada maklumat berhubung kakanya itu bolehlah menghubungi kami di nombor:
  • Juwitah      : 06-5560488
  • Rozita        : 011-60526725
  • Salniah       : 013-2226724

Kami amat berharap agar kakak kami akan di temui dalam masa terdekat ini.-Wartawan Jalanan






Tiada ulasan:

Catat Ulasan