Berita Informasi Terkini

Only for Admin

Ads

Dikuasakan oleh Blogger.

Cari Blog Ini

Arkib Blog

Full-Width Version (true/false)

I Am The Author

Featured

Ads

Borang Maklumat Hubungan

Nama

E-mel *

Mesej *

Subscribe Newsletter

Follow by Email

Footer Pages

/fa-fire/ YEAR POPULAR$type=one

Sabtu, 17 Jun 2017

Anggota Polis Tinggalkan Kekasih Kesorangan Ketika Melahirkan Bayi,

Gambar Kekasih Bripda FZ Di Hospital
Sulawesi - Seorang anggota polis menjadi viral di media sosial setelah hasil hubungan sulitnya terbongkar dengan seorang wanita yang kini telah melahirkan bayi perempuan.

Beliau yang dikenali sebagai Bripda FZ dikatakan pendiam dan tidak banyak bergaul dengan sesama rakan polisnya di balai Polres Luwu Timur, Sulawesi Selatan, Indonesia

Nama Bripda FZ tiba-tiba menjadi perbincangan hangat di Polres Luwu Timur setelah hasil hubungannya dengan seorang wanita terbongkar.

Bripda FZ sudah punya bayi perempuan dari pada hubungannya dengan wanita. wanita itu melahirkan bayi Bripda FZ di sebuah Hospital bersalin Puskesmas Malili pada Khamis.

Sementara itu seorang pegawai polis berpangkat langsung tidak menyangka seorang anggota polis melakukan perbuatan keji seperti itu.

"Iya, dia memang pendiam, tapi kenapa begitu sekali tingkahnya" katanya.

Menurut ketua polis Luwu Timur, AKBP Parojahan Simanjuntak, menegaskan bahawa Bripda FZ harus bersedia terima akibat daripada perbuatannya.

"Anggota polis ini harus bersedia terima akibat, walau apa pun akibatnya," tegas Parojahan.

Keluarga wanita tesebut meminta Bripda FZ bertanggungjawab apa yang telah dia lakukan terhadap anak mereka. Wartawan Jalanan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan